Breaking News

SHORT POLICE JOKE


Police: Paaarrk! Wey ur particulars?
Man: Here they are.
Police: They are incomplete.
Man: Check them well, they are complete.
Police: Do you want to teach me my work? By
the
way, where you dey come from by this time
of
the night?
Man: I go burial.
Police: Who die?
Man: Na one policeman.
[...The policeman looks keenly at the man...]
Police: Wetin kill am?
Man: He collect juju money from one driver
for
checkpoint and him hand come swell, he
come
die.
Police: Na your friend?
Man: No.
Police: Your relation?
Man: No.
Police: Wetin you come go do for the burial?
Man: I go remove the money from the dead
man
hand.
Police: Wetin concern you for the matter?
[Policeman takes 2 steps back...]
Man: Na me be the native doctor wey do the
juju.
[The policeman stares at the man now with
fear
in his eyes...]
Man: Oga police, I beg I don tire. Make I find
you
something make you let me dey go.
Police: Police is your friend. We no dey
collect
bribe again. Have a nice day.
Man: Thank you. Same to you...man drives off

No comments